Ana Sayfa Çözümler Neden Netsmart? Kariyer Keşif Kurumsal Materyal İletişim

Netsmart Bilişim Sistemleri A.Ş.

Esentepe Mh. Ecza Sk. No: 6 K: 1, 34394,
Şişli-İstanbul, Türkiye

+90212-274-31-61

[email protected]

Danışmanlık ve Mühendislik Hizmetleri

Kapsamlı bir danışmanlık ve mühendislik hizmetleri yelpazesi ile kuruluşların dijital ortamlarını geliştirmeye yardımcı oluyoruz. Sunduğumuz çözümlerin yanı sıra danışmanlık ve mühendislik hizmetlerinde kuruluşlara sorunsuz bir güvenlik akışı yaratmayı hedefliyoruz. Projelendirme, kurulum, teknik destek, yönetim, danışmanlık ve eğitim gibi süreçleri kapsayan bu alanda müşterilerimizin ihtiyaçlarına yönelik bir yol haritası oluşturuyor, eksiksiz ve güçlü bir güvenlik geliştiriyoruz.

Projelendirme ve Kurulum Hizmeti

PMI standartlarına uygun olarak müşterilerimizin ihtiyacına yönelik metodoloji ile proje yönetimi hizmeti sunuyoruz

Proje yönetiminde müşteri memnuniyeti öncelikli hedefimiz olmakla birlikte doğru kapsam, proje planlaması ve tüm teknik süreçlerin takibi ve raporlanması ile taahhüt edilen sürede projenin teslimini amaçlıyoruz.

Yürütülen projeleri müşterilerimize özel olarak uyarlıyor (Tailoring) ve yönetiyoruz. İlgili süreçlerde doğru proje yönetimi metodolojisi ile planlama yaparak, karşılaşılabilecek tüm riskleri göz önünde bulunduruyor, ürünlerimizin kurulumunu belirlenen zamanda tamamlamayı ve proje teslimini gerçekleştirmeyi hedefliyoruz.

Alanında yetkin mühendis kadromuz ile süreç boyunca en hızlı ve güvenilir şekilde ürün kurulum ve konfigurasyonları tamamlıyor, test aşamaları başarı ile sonuçlandıktan sonra ürünü devreye alıyoruz.

PMI standartlarında doğru metodoloji ile proje yönetimi

%100 müşteri memnuniyeti

Tailoring uyarlaması, doğru planlama ve raporlama ile hızlı sistem entegrasyonu

Proje yönetimi ile zaman tasarrufu

Teknik Destek Hizmetleri

Netsmart, alanında uzman ve sertifikalı teknik ekibi ile ISO 20000-1:2018 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi Standardına uygun olacak şekilde müşterilerine hizmet sağlıyor

Sorun - İstek Giderme

Müşterilerimizin ihtiyacına yönelik belirlenen sözleşmeler kapsamında 5/9 ya da 7/24 esasına dayanarak yetkin mühendis kadromuz müşterilerimizin taleplerini SLA’lere uygun bir şekilde cevaplandırıyor. Gelen talepler Mail to Case yöntemi ile karşılanıyor, takip ediliyor ve raporlanıyor. İhtiyaca göre planlı ya da ad-hoc olarak “yerinde destek/uzaktan destek/telefon/mail” ile müşterilerimizdeki olası kesintileri minimuma indirmeyi ve kalıcı çözümler sunmayı hedefliyoruz.

Versiyon Güncelleme / Yama Çözümü

Üreticiler tarafından yayınlanan yeni versiyon ve yamaları takip ediyor ve gerekli durumlarda müşterilerimizle sistem güncellemeleri/yama çözümü için çalışmalar planlıyoruz.

Üreticiye Case Açma, Takip, Raporlama

Müşterilerimizin sistemlerinde bir sorun yaşanması halinde, mühendis ekibimiz tarafından sorunun kaynağının ürün bazlı olduğu tespit edilirse, üretici tarafına case açıyoruz. Açılan case çözümlenene kadar ekibimiz tarafından proaktif olarak yönetiliyor ve çözüm sonrası müşteriye raporluyoruz.

Problem Yönetimi

Müşteri sistemlerinde yaşanan ve kök nedeni tespit edilememiş veya sürekli tekrarlayan sorunlar için “Problem Yönetimi” prosedürlerini uyguluyoruz. “Problem Yönetimi” ile sorunun kök-neden analizini ortaya çıkarmayı hedefliyoruz.

Değişiklik Yönetimi

Müşteri altyapılarında yapılacak olan versiyon güncelleme ve yama yönetimi için “Değişiklik Yönetimi” sürecini uyguluyoruz.

Periyodik Bakım

Müşterilerimizin sistemlerini kontrol etmek amacıyla sözleşme kapsamında belirlenen periyotlarda rutin sağlık taramaları gerçekleştiriyoruz. Tespit edilen sorunları çalışma sonrasında müşteri ile detaylı bir raporda paylaşıyor ve tespit edilen iyileştirme noktaları için çalışmalar planlıyoruz.

Yönetim Hizmeti

Hizmetin sıklığı, yönetimi ve kapsamını kuruluşların ihtiyacına yönelik olarak belirliyor, müşteriye özel uzman mühendis ataması (dedicated) yapıyoruz

Güvenlik alanında operasyonel süreçlerde yeterli insan kaynağına sahip olmayan müşterilerimiz için sistemlerin günlük rutin operasyonlarını yürütmek, sorunlarını izlemek ve ürünlere ait güncel teknolojileri takip ederek gerekli yapılandırmaları tamamlamak adına yönetim hizmeti desteği sağlıyoruz.

5/9 veya 7/24 yardım masası

Günlük operasyonel taleplerin karşılanması

Rutin sağlık kontrolü ve raporlama

Sağlık kontrolü sonucu tespit edilen hataların giderilmesi

Yama ve güncelleme yönetimi

Lisans aşımı takip ve raporlama

Konfigürasyon yedeklerinin takibi

Rapor, sorgu, dashboard ve alarm izleme

Konfigürasyon, geliştirme, özelleştirme ve iyileştirme çalışmaları

Performans ve optimizasyon çalışmaları

Aylık yönetim hizmeti performans raporu

Güvenlik Durum Analizi ve Olgunlaştırma Hizmeti

Uzman danışmanlık kadromuz tarafından müşterilerimiz, altyapı, teknoloji ve olgunluk seviyesi açısından değerlendirmeye tabi tutulup, raporlanıyor

Netsmart tarafından geliştirilmiş olan değerlendirme sistematiği sektördeki öncü standartlar baz alınarak oluşturulmuştur. Ayrıca bu sistem düzenli olarak uzman ekibimiz tarafından geliştirilir. Bu bağlamda müşterilerimizin altyapılarını, regülasyonlar ve güvenlik best-practise’lerini denetliyor, puanlıyor, raporluyor, güvenlik olgunluk seviyesinin yükseltilebilmesi için görüş bildiriyor, gerekli yönlendirmeleri yapıyor ve tavsiyelerde bulunuyoruz.

Mevcut altyapının analizi

Bulguların tespiti

İyileştirme önerilerinin çıkarılması

Güvenli mimari için topolojik dizayn tavsiyesi

Genel güvenlik trendleri hakkında bilgilendirme

Best-practise’lerin iletilmesi

Genel güvenlik stratejisi ve roadmap planlaması

Donanımsal ve Yazılımsal güncelleme önerileri

En iyi güvenlik çözümünün seçimi

Raporlama

Veri Güvenliği ve KVKK Danışmanlığı

Günümüz BT dünyasında kuruluşların kritik bir önceliği haline gelen veri güvenliği ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) uyum noktasında uzman ekibimiz ile birlikte müşterilerimize kapsamlı bir danışmanlık hizmeti sunuyoruz

Şirketlerin kritik bir önceliği haline gelen veri güvenliği ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) uyum noktasında uzman ekibimiz ile birlikte müşterilerimize kapsamlı bir danışmanlık hizmeti sunuyoruz. Bu hizmet kapsamında müşterilerimize, veri bütünlüğünü sağlama, veri güvenliği süreçlerini optimize etme, yasal düzenlemelere uyum sağlama, veri güvenliği politikalarını oluşturma, bu politikaların uygulanması ve sürdürülmesi konusunda rehberlik ederek potansiyel risklerini azaltmalarına yardımcı oluyoruz.

Her Departman İçin Veri Envanteri Çıkarılması

Her bir departman için ayrıntılı bir veri envanteri çıkartma süreci sunarak, şirket içindeki veri akışını net bir şekilde anlamalarına yardımcı oluyoruz. Bu sayede hangi departmanın hangi türdeki verilere eriştiğini ve bu verilerin nasıl işlendiğini anlamalarını sağlıyoruz.

Veri Akış Diyagramının Oluşturulması

Şirket içindeki veri akışını görselleştirmek için detaylı veri akış diyagramları oluşturuyor, müşterilerimizin veri işleme süreçlerini anlamalarına ve gerektiğinde optimize etmelerine yardımcı oluyoruz.

Veri Erişim Yetki Matrisinin Oluşturulması

Her bir çalışanın ve departmanın erişim yetkilerini belirleyen detaylı bir veri erişim yetki matrisi oluşturarak, kurumların veri güvenliği politikalarını etkin bir şekilde uygulamalarına destek sağlıyoruz.

KVKK’ya Göre Kritik ve Özel Nitelikli Veri Envanterinin Oluşturulması

Müşterilerimizin, KVKK’ya uyum çerçevesinde kritik ve özel nitelikli verilerin güvenliğini sağlamak amacıyla detaylı bir veri envanteri oluşturmalarına yardımcı oluyoruz.

Aydınlatma Metinlerinin Hazırlanması

Şirketin içindeki ve dışındaki tüm paydaşlara yönelik aydınlatma metinlerini hazırlayarak, veri işleme süreçleri hakkında şeffaf ve anlaşılır bilgi sağlıyoruz.

Veri Sınıflarının Belirlenmesi ve Etiketlerin Oluşturulması

Verileri önem derecelerine göre sınıflandırarak, her veri türüne uygun güvenlik önlemlerini belirleyen ve etiketleyen bir sistem oluşturuyor, müşterilerimizin hassas verilerini korumalarına yardımcı oluyoruz.

Veri Kaybını Önleme (DLP) Kurallarının Oluşturulması

Veri kaybını önleme (DLP) kurallarını, uzman kadromuz ile birlikte müşterilerimizin sektörüne, bağlı olduğu regülasyonlara ve best practice’lere uygun bir şekilde hazırlayarak hem regülasyonlara tam uyum sağlamalarına hem de veri güvenliğini en üst düzeye çıkarmalarına yardımcı oluyoruz.

Adli Bilişim ve Olay Müdahale Hizmeti

Kuruluşların güvenliğinden sorumlu olduğu yazılım, donanım ve kurumsal bilgilerinin maruz kaldığı siber saldırılara ve potansiyel risklere karşı, vaka analiz süreçlerini kolaylaştıracak şekilde kapsamlı dijital adli analiz ve olay yanıt hizmetleri sunuyoruz

Saldırıların başlangıç noktalarını belirleyebilme, etkilenen alanları analiz edebilme ve önleyici aksiyonları hızla devreye alabilme yeteneğine sahip çözümlerimizle, dijital adli analiz ve olay müdahalesinde müşterilerimizin maruz kaldıkları zararı minimuma indirmelerine yardımcı oluyoruz. Tehditlerin ve olası etkilerinin üstesinden gelebilmek, süreci kontrol altına alabilmek ve atakların etkisini azaltabilmek için, analiz araçları ve merkezi müdahale hizmetleriyle donatılmış uzman ekibimizle müşterilerimize destek sağlıyoruz.

SIEM Olgunlaştırma Danışmanlığı

SIEM olgunlaştırma danışmanlığı servisimiz, güvenlik operasyonlarının temel taşı olan SIEM (Security Information and Event Management) teknolojisini kullanan kurumlara, bu teknolojiden en üst düzeyde fayda sağlamaları için rehberlik etmeyi hedefliyor

Her geçen gün artan ve gelişen siber saldırılara karşı kurumların güvenlik duruşunu güçlendirmelerinde ve olası tehditlere karşı hazırlıklarını ileri seviyelere taşımalarında, müşterilerimizin ortamlarındaki teknolojik gelişmelere adapte olarak SIEM çözümlerinin uyumluluğunu artırıyoruz.

SIEM’deki görünürlük ile birlikte anormal davranışların ve siber saldırıların tespit edilmesini sağlayacak içerik ve senaryoların müşteri ortamlarında uygulanması, siber dünyadaki teknoloji ve atakların güncel durumunun takip edilmesi ve altyapının uygun hale getirilmesi önem arz ediyor. Bu konudaki uzman kadromuz ile gerekli analizlerin yapılması, eksiklerin çıkarılması, giderilmesi ve yeniliklerin takip edilmesi noktasında her zaman müşterilerimizin yanında oluyoruz. Farkındalık yaratmak, ihtiyaçları tespit etmek, en etkili çözümlerle muhtemel güvenlik açıklarını kapatmak için sunduğumuz servis aracılığıyla önemli faydalar sağlayoruz.

Eğitim

Netsmart bünyesinde destek vermekte olduğumuz ürünler için; kuruluşların ihtiyaç ve talepleri doğrultusunda yetkin mühendislerimiz tarafından bireysel/grup eğitimleri organize ediyoruz

Tecrübeli ekibimiz tarafından özelleştirilmiş içeriklere istinaden müşterilerimize online/sınıf eğitimleri sunuyoruz.

Uzmanına Danışın

Dijital geleceğinizi Netsmart’ın 25+ yıl sektör tecrübesi ile güvence altına alın!

Güvenlik stratejinizi geliştirmek ve dayanıklı bir dijital varlık sağlamak için hemen bizimle iletişime geçin.







    Diğer Çözümler

    Diğer çözümlerimizi inceleyebilirsiniz